Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Ε ρε "ΜΑΝΑ" μου - ΝΟΜΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ






























Ακόμα ενα μικρό σπηλαιολογικό μου όνειρο πραγματοποιήθηκε, με την επίσκεψη στο υπόγειο ποτάμι - πηγή "Μάνα" στον νομό Αρκαδίας.
Θυμάμαι με πόσο ενθουσιασμό μου μιλούσε για αυτό το σπήλαιο, ο φίλος μου σπηλαιολόγος (ΣΠΕΛΕΟ) Γιώργος Τριανταφύλλου.
Ο Γίώργος είχε τις καλύτερες εντυπώσεις απο τις εξερευνητικές του επισκέψεις στο Μάνα.
Μάλιστα μου μιλούσε για τις σπηλαιοκαταδύσεις που έκανε στο σιφόνι της σπηλιάς περίπου στα 800 μέτρα απο την είσοδο του, προσπαθώντας να βρούνε μια συνέχεια που σίγουρα, όπως μου είπε, υπάρχει στο τέλος του.
Η δυσκολία ήταν το απίστευτο θόλωμα που δημιουργούσε στο νερό, το ίζημα, απο τις κινήσεις τους, όταν έφταναν στο σημείο εκείνο και δεν τους άφηνε να συνεχίσουν.
Σχεδιάζαμε να πάμε μαζί με τον Γιώργο να το δούμε, πρίν κανά δυό χρόνια, αλλά τελικά μου δόθηκε η ευκαιρία να το επισκεφθώ μαζί με δύο άλλους καλούς φίλους σπηλαιολόγους, τον Μανόλη Μοσχολιδάκη και τον Γιώργο Καρακύρη.
Πανέμορφο σπήλαιο με πλούσιο διάκοσμο, πολλές νυχτερίδες, δολιχόποδα που κολυμπούν, αλλά και μικρά χέλια, μεσα στο νερό, αλλά και αρκετά κρύο το νεράκι, που φυσικά απαιτεί μια στολή νεοπρέν κατά την επίσκεψη.
Παρουσιάζω μερικές φωτογραφίες απο την επίσκεψη μας αν και η φωτογραφική μου μας έκανε "νερά"... αλλά κάτι καταφέραμε εν τέλει.

Αθανάσιος




.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμα σας!